Kerkelijk Leven

Autodienst: dhr. M. Willeboer, tel. 503364
Bloemendienst: mw. J. Vreeke-Krijnsen en mw. W. van de Velde-Haan

Bij de diensten
De komende drie zondagen hopen we voorgangers in ons midden te hebben die geen nadere toelichting behoeven. Het zijn allemaal herders en leraren die jarenlang hun sporen hebben getrokken in de gemeente als onze eigen predikant. Bekende stemmen zullen dus klinken, talloze vele goede herinneringen zullen niet alleen boven komen maar ook gedeeld worden. Kortom. De maand april is voor velen weer even thuiskomen en ontdekken dat het lijkt dat de jaren in de beleving weer teruggebracht worden tot gisteren omdat het allemaal zo eigen is.
GOEDE EN GEZEGENDE DIENSTEN.

Omzien naar elkaar
De zieken thuis, in de verzorgings- en verpleeghuizen, zij die herstellen, alle teleurgestelden en bedroefden, een ieder die behandelingen ondergaat, zij die wachten op uitslagen, opnames en behandelingen en allen die zorgen hebben om werk en het gezin, bidden wij de rust, de kracht en de troost van Gods nabijheid toe.

Gemeenteavond
Ongetwijfeld hebt u allemaal woensdagavond 17 april al vrijgehouden om aanwezig te zijn op de gemeenteavond. Naast de ontmoeting, de bespreking van de financiële zaken en het bijpraten van gang van zaken met betrekking tot het beroepingswerk, hoopt de heer Ko van den Ende een lezing te geven over zijn werk in de gevangenis. U bent allemaal van harte uitgenodigd. De gemeenteavond begint om 19.30 uur en vindt plaats in "MeerWaarde". Vanaf 19.00 uur staat de koffie klaar. Komt allen!

Zondag 14 april is de collecte bestemd voor Plaatselijk Jeugdwerk
We zijn dankbaar en blij dat er kinderen en jongeren binnen onze gemeente zijn. We willen graag dat zij zich betrokken voelen en activiteiten kunnen ondernemen.
U kunt uw bijdrage ook overmaken op de rekening van de diaconie, onder vermelding van: Plaatselijk Jeugdwerk.

Verantwoording diaconie februari
De collectes voor de diaconie hebben in de maand februari in totaal € 415,55 opgebracht. Dit is inclusief € 112,50 voor het Plaatselijk Jeugdwerk op 11 februari en € 123,85 voor PanBi op 25 februari.
Er zijn 2 giften van € 30,- en 1 gift van € 310,- voor Beeld en Geluid ontvangen en 1 gift van € 20,- en 1 gift van € 50,- voor de bloemendienst/Paasgroet.
Alle gevers hartelijk dank.

7 april  10.00 uur              "MeerWaarde"   : Jeugdkerk
  8 april  19.30 uur              "MeerWaarde"   : Bijbelkring
  9 april  19.30 - 20.30 uur  Hervormde Kerk: moment van bezinning en gebed
16 april  19.30 uur              "MeerWaarde"   : Kerkenraad
16 april  19.30 - 20.30 uur  Hervormde Kerk: moment van bezinning en gebed
17 april  19.30 uur              "MeerWaarde"   : Gemeenteavond
23 april  19.30 - 20.30 uur  Hervormde Kerk: moment van bezinning en gebed

Collectes
Wij roepen u op uw giften voor diaconie en kerkbeheer over te maken op de onderstaande rekeningnummers. U kunt uw giften ook kwijt in de collectezakken bij de uitgang.

Het rekeningnummer van de diaconie is:
NL97 RABO 0173 9589 82

Het rekeningnummer van kerkbeheer is:
NL81 RABO 0333 6039 07

U kunt daarbij vermelden dat het om een collecte gaat met eventueel de datum.

Tenslotte
De kopij voor het volgende Kerkelijk Leven graag uiterlijk 19 april inleveren bij Ina Weststrate (email: iweststrate@hetnet.nl). Dat nummer is voor drie weken.
                                                                                                                      De kerkenraad

jsItem